{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }

ÜYELİĞİNLE GERÇEKLEŞTİRECEĞİN İLK ALIŞVERİŞİNE ÖZEL %10 İNDİRİM: ''HOSGELDIN10''

TESLİMAT

TESLİMAT


Siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim?


Siparişiniz kargoya verildiğinde sana bilgilendirme e-postası gönderilecektir. İlgili e-postada yer alan gönderi kodu üzerinden sipariş durumunu takip edebilirsin.


Ya da hesabına giriş sağlayarak, Siparişlerim bölümünden ilgili siparişin durumunu görebilirsin.


Gönderim seçenekleri ve kargo bedeli nedir?


Standart teslimat gönderiler ücretsizdir. Aynı gün teslimat seçeneğinin seçilmesi halinde, siparişinize ek bedeli bulunmaktadır.


Gönderi takibimi yapamıyorum. Ne yapmalıyım?


Gönderinin durumu 72 saat içinde değişmediyse, iletişim formumuz aracılığıyla Müşteri Hizmetleri departmanımıza ulaşabilirsin. Paketin hızlı bir şekilde bulmak ve sana özel çözüm sunmak için, kargo yetkilimizle araştırma başlatacağız.

 

Teslimat adresimi hatalı girdim; ne yapmalıyım?


İletişim formundan bizimle iletişime geçebilirsin.

 

Yurt dışına gönderim yapıyor musunuz?


www.maje-pariscom.tr sitesinden yaptığın alışverişler sadece Türkiye sınırları içerisine teslim edilebilmektedir.   


Faturamı kaybettim; ne yapmalıyım?


destek@maje-paris.com.tr e-posta adresinden bize ulaşabilirsin.   


Siparişimi teslim alırken paket hasarlıydı, ne yapmalıyım?


Teslimat sırasında siparişini teslim aldığına dair onay verirken, mutlaka kargo görevlisinin yanında faturan ile birlikte ürünlerini kontrol ediniz. Hasar veya eksik olması durumunda kargo görevlisinden ‘’Hasar tespit tutanağı’’ tutmasını isteyin ve hasarlı ürünleri teslim almadan iade olarak gönderin. Eğer bir problem yaşarsan, her zaman destek@maje-paris.com.tr e-posta adresinden bize ulaşabilirsin.